Bilatu nahi duzun testua

Elkarrekin urrunago

Kontaktua

  • Bizkaia944 180 852
  • Gipuzkoa943 211 213

Pausoz pauso

Gure arreta prozesua, garapen, eta igogailu baten instalazioari buruz jakiteko behar duzun guztia.

1. Prozesuaren hasiera - Telefono bidezko harremana

Telefonoz

Konpromisorik gabeko aurrekontua:

  • - Jarri gurekin harremanetan, eta teknikari komertzial bat bidaliko dizugu, egoera aztertu eta irtenbiderik egokiena bilatu dezan
  • - Azterketa ekonomikoan igogailua jartzeko behar den guztia sartuko da:
    • - Igogailua,
    • - Obra zibila,
    • - Lanaren proiektua eta zuzendaritza,
    • - Koordinazioa eta abar...
  • - Zerbitzu integrala

Erabakiak hartzea

  • - Aurkeztu azterketa zure bizilagunei, eta gure laguntza izango duzu sor litezkeen zalantzak argitzeko:
    • - Eskaintzaren edukiaren irismen zehatza
    • - Eskaintzaren edukiaren irismen zehatza
  • - Oso garrantzitsua da prozesu osoan komunitatea ados egotea.
  • - Bizilagunen batzordearen azken hitzarmenarekin amaituko da fase hori.

2. Diru-laguntzak - Finantziazioa

Diru-laguntzak

Zure autonomia-erkidegoko eta-edo udalerriko diru-laguntzei buruzko informazioa ere eska diezagukezu: oztopo arkitektonikoak kentzekoak, eskatzaile bakoitzaren diru-sarrera partikularren araberakoak, etab., kostuaren %70era iritsi daitekeelarik zenbait kasuetan.

Finantziazioa

Halaber, badaude ordainketak atzeratzen laguntzen duten finantzazio-ereduak eta bizilagunen artean gastuak banatzeko moduak.

3. Instalazioa

Heltze-fasea

Kontratua sinatzen denetik, obra zibila egiten hasi eta igogailua ezartzeko behar diren baimen administratiboak lortzen diren arte:

  • - Bezeroak onartu ondoren, proiektua zehatz definitzea.
  • - Udal-baimena eta gainerako baimen administratiboak bideratzea.
  • - Proiektu bakoitzean aplikatu beharreko diru-laguntzak bideratzea.
  • - Gauzatzearen plangintza.

Gauzatze-fasea

Lanak hasten direnetik, lanen amaierako ziurtagiriak eman eta igogailua martxan jartzen den arte. Lanek irauten duten bitartean, arreta berezia jartzen da gai hauetan:

  • - Bizilagunen eta langileen segurtasuna
  • - Eraikinaren eguneroko bizitzan lanak sortuko dituen eragozpenak txikiagotzea.
  • - Gremioak koordinatzea, gauzatze-plana betetzen dela bermatzeko.

4. Mantentze-lana - Zerbitzua

  • Instalazioaren funtzionamenduaren berme ezin hobea, Oronaren Mantentze-lanen Zerbitzu Integralaren bitartez.
  • Kalitate eta zerbitzuen estandar maximoak, Oronak bermatua.
  • Erabilgarritasun osoa 24 orduz, asteko 7 egunetan eta urteko 365 egunetan.
  • Erantzun azkarra laguntza-denbora ezin hobeei esker.

© Orona. Eskubide guztiak erreserbatuta